  • Data: 2013-08-26 08:51:27
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Aug 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Niestety przejsciowe problemy

    Jakie przejściowe, kiedy pisze że zerwali balkon?

    Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, aby "duży" zarządca (w tym
    spółdzielnia) odbudowywał zerwane balkony. Nawet jeśli się okazało,
    że zrywanie zostanie przerwane (w tym znaczeniu, że w pozostałych
    budynkach "z serii" odstąpiono od zrywania), bo stare balkony trzymają
    się całkiem mocno mimo traktowania młotami, a jedynie tynk się kruszył.

    [...]
    > Czyli rozumiem, ze powinni wiercic w takich godzinach, kiedy DOKLADNIE nikt
    > w bloku nie odpoczywa po pracy?

    To jest INNA sprawa :)

    > Podejrzewam ze sie nie należy.

    Istnieją obawy, że tak właśnie jest.
    W umowie najmu pewnie nie ma stosownych zastrzeżeń "balkon
    ma być" (a co najwyżej kwota która się należy jeśli balkon
    jest), wyjdzie że antena poprzednio była zamontowana "nielegalnie",
    znaczy bez uzyskania stosownych zgód (i to jest zupełnie
    osobna sprawa, ale jej skutki właśnie dotykają montującego)
    itede.

    pzdr, Gotfryd