  • Data: 2002-08-09 08:11:15
    Temat: Re: Długi
    Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

    > rozumiem, że wspólniczka
    (z rodziną)

    kwotę

    > 1) czy to ta sama osoba fizyczna co w pierwszym zdaniu, czy to
    spółka
    > udzielila pożyczki?

    Spółka

    > 2) czy obowiązek naprawienia szkody jest związany z czynem
    niedozwolonym?

    Pobranie z prywatnej karty PŁATNICZEJ (nie kredytowej) więcej niż na
    niej było w Millenium się to zdarzało - (z trzech IDENTYCZNYCH spraw
    trzech osób dwie zostały umożone a trzecia zakończyła się wyrokiem -
    Kretyńskie polskie prawo)

    > 3) ta druga/ten drugi XX udzielili pożyczek bankowi czy komuś
    innemu?

    osobom prywatnym na podstawie umowy cywilnej

    > 4) we własnym imieniu czy w imieniu spółki?

    W imieniu spółki

    > odpowiedz to ci powiem, bo jak na razie za dużo możliwości powstaje
    :)

    Udzielę wszelkich możliwych informacji (bo mi babę wsadzą - za
    bezdurno)

    Pozdrawiam
    Qwax