    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dla kogo jest prawo?
    <1...@4...net>
    <tnbohn$12j$14$Shrek@news.chmurka.net>
    <639a0c50$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <tnd5op$fsl$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <mZtmL.2394067$ulh3.118330@fx06.ams1>
    <tneajq$at4$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <VNPmL.2703551$%q2.342607@fx15.ams1>
    <tnh20b$at4$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <GTsnL.495157$YVsf.183231@fx01.ams1>
    <tnmdnb$tsn$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1nNnL.1819774$YC96.226454@fx12.ams1>
    <tnosg7$tsn$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <fR5oL.332997$GzSf.52504@fx04.ams1>
    <tnqrqn$gij$10$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 20 Dec 2022 01:45:30 GMT

    On 2022-12-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No bo to dobra analogia. Jakoś pojadzom daje się ustępować pierwszeńtwa
    > i nikt z tego pierwszeństwa rozmytego nie robi.

    Bez znaczenia w sumie. Wszystko kwestia obczajenia sytuacji i
    dostosowania się do warunków.

    > "wtargnąć" to jakby się tam nagle zmaterializował. Było go widać i z
    > żadną zawrtoną prędkością się nie poruszał, jego zamiary były oczywiste.

    Akurat to, że go było widać to niekoniecznie pomoże - jak zechce to się
    rzuci głową pod koło i przy 3km/h też nic się nie zrobi. Dla jasności:
    to jest ćwierć akademicka dyskusja bez większego związku z pierwotnym
    tematem. W pierwotnym temacie zdanie wyraziłem gdzieindziej.

    --
    Marcin