  • Data: 2022-12-20 15:25:14
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > raca problem zdefiniowania, co to znaczy "tuż przed nadjeżdżającym
    > pojazdem". Moim zdaniem to taki dystans, z jakiego jadący samochód nie
    > zdoła się bezpiecznie zatrzymać.

    A dla mnie to raczej taka dupokrytka na złośliwości pieszych, kiedy
    wyjdą metr przed pojazdem, bo mają pierwszeństwo. Wówczas nawet toczenie
    się z prędkością pieszego może nie uchronić przed wypadkiem.

    Zastosowanie twojego rozumowania prowadziłoby do absurdów, bo to by
    znaczyło, że im szybciej jedzie pojazd, im bardziej łamie przepisy, tym
    pieszy ma mniej pierwszeństwa.

    --
    Liwiusz