    From: "Ivan" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Date: Fri, 31 Oct 2003 10:24:13 +0100

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bnrths$16i$2@news.onet.pl...

    > dialer to nie jest program, który sie "uruchamia i dzwoni"
    > sterowniki to pliki .inf, .sys, itd a nie .exe - to każdy wie
    > w jaki sposób wg Ciebie dialer może być "zamaskowany" jako sterownik
    do
    > modemu? (czy cokolwiek innego)
    > i tak trzeba kliknąć "OK", "Połącz" czy coś pokrewnego

    Źle opisałem. Program do obsługi modemu (łącznie ze sterownikami),
    opisany jako samorozpakowujące się archiwum (***.exe). Po
    zainstalowaniu nie pokazuje (w windowsowym okienku) z jakim numerem
    łączy i wyłącza głośnik modemu. Łączący "normalnie" z siecią.

    > jasne, że tak..
    > znajdź mi taryfe audioteksową która kosztuej 2,9 PLN :)) Nie było i
    nie
    > ma takiej, ktoś Cie oszukał w swojej opowieści a Ty dales sie nabrać

    Przysłać Ci biling?
    ( dla informacji:
    połączenie 1. - 10sek - 2 imp - 0,58zł
    połączenie 2. - 42sek - 8 imp - 2,32zł
    razem: 2,90 (netto) )

    > zadziwiające jest to, że wszyscy dookoła wiedzą lepiej od ludzi,
    którzy
    > zajmują sie tym tematem..

    Tiaaa...

    Zbychu (Ivan)