  • Data: 2003-10-31 17:08:37
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "scream" <s...@...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, October 31, 2003 5:06 PM
    Subject: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem

    > widocznie nie doczytales, spróbuj jeszcze raz
    > bo ja tam widze albo "opłata za minute" albo "opłata za połączenie"
    > wynika z tego, ze Twój brat musiałby połaczyć się i rozłączyć dokładnie
    > 8 razy w czasie 42 sekund, co jest niemozliwe, bo wiecej czasu by zajela
    > nawet sama negocjacja z modemami dostepowymi :)

    Ojjj - wydziwiasz.
    Polaczenia w TPSA sa rozliczane impulsowo - i co najwyzej swoimi
    prowokacjami podwazasz - i slusznie - zasadnosc sformulowan w cenniku
    "Tepsy"...

    Faktem jest, ze w planie standardowym oplata rozliczana jesy IMPULSAMI 0,29
    gr netto (0,35 brutto) i jesli np. pisze, ze polaczenie kosztuje 40 gr
    netto za minutem to oznacza, ze taryfikowane jest tak, ze co 43,5 sek.
    pobierany jest 1 taki impuls.

    Jesli polaczenie kosztuje np. 4 zl netto to taki impuls pobierany jest co
    4,35 sek.

    Nie szukaj dziury w calym

    --
    Zaloz prywatne forum: