    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: Tue, 16 Nov 2004 15:07:54 +0100

    Budzik wrote:

    > jest regulamin, ale sam widzisz ze jest do tego stopnia niewidoczny ze go
    > nie widzisz!!! Nie jestes swiadom ile kosztuje ta usługa. Mój brat tez nie
    > był.

    A czy ktoś komuś każe z niej korzystać?

    > Mój brat moze nie jest najbardziej rozgarnieta osoba na swiecie, ale to nie
    > jest w Polsce karalne!!!

    A szkoda.

    > Uwazam ze nie jest sam sobie winien, tak samo jak

    Unga-bunga - twoja brat musiecz nauczyć się myślec. Nauka czasem
    kosztować, bunga...

    > nie jest winien sam sobie osoba która np. w markecie bierze jakis towar, na
    > którym widnieje cena 5 zł, w kasie zostaje skasowana na wiecej a potem żada
    > zwrotu pieniedzy. Towar/usługa kosztuje tyle, jaka cena zostaje na tym

    To regulują konkretne przepisy. Cena za wykręcenie konkretnego numeru
    też jest znana. A to, że ktoś pozwolił jakiemuś programowi na
    samodzielne wykorzystanie modemu i wykręcenie numeru - to już nie wina TPSA.

    [ciach]

    > Jak wejdziesz na strone która sformatuje ci dysk, to tez bedziesz sadził ze
    > to twoja wina?

    Żadna mi nie sformatuje. To, że ty jesteś niekompetentny nie oznacza, że
    ja też.

    > Wirusy to tez twoja wina?

    Żadnego nie napisałem.

    > A jak lekarz w szpitalu zabije ci zone bo pomyli sie przy operacji
    > to tez uznasz ze to twoja wina, bo wybrałes akurat ten szpital?

    Chybiona analogia.

    Myśl raczej w kategoriach seksu z nieznanymi partnerami bez żadnych
    zabezpieczeń. Jak podłapiesz HIVa od jakiejś panienki, bo nie użyłeś
    gumki, to kogo oskarżysz?