  • Data: 2004-11-17 05:17:25
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek m...@u...org ...

    > Nie jestes w stanie zrozumiec, ze ktos moze miec inne zdanie niz Twoje
    > - jedynie sluszne ;-)

    jestem w stanie, pytam zupełnie poważnie, dlatego ze ja starałem sie na
    tyle na ile potrafie celnie dobierac argumenty i nimi operować, tymczasem
    ze strony p. Lawy zauważyłem bardziej emocjonalne podejscie ("głupi"
    "pyskować", "ja kompetentny, tynie"), i to mnie troche zdziwiło.

    > Kupujesz w kiosku gazete. Tam znajdujesz reklame - wyslij poczta
    > banknot 100 zl, przyslemy Ci najnowszy model dvd warty 2000 zl.
    > Wysylasz i .... nic.
    >
    > Do kogo masz pretensje? Do redakcji gazety? Kioskarza? Sprzedawcy
    > kopert? Poczty? Wszyscy zarobili na tym oszustwie, prawda?

    W sumie pewnie do firmy której wysłałem te 100 zł - oczywiscie znałbym jej
    dane! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")