  • Data: 2004-11-17 09:11:03
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > A czy ktoś komuś każe z niej korzystać?

    Panie Andrzeju.

    Mysle, ze Pan torche przeszadza.
    Jest w Polsce (i nie tylko) szeroko rozwiniete prawodawstwo obwarowujace
    sprzedaz produktow potencjalnie nieezpiecznych.
    STAD tez "zwykly obywatel" ma prawo do nieco mniejszej czujnosci.

    Tak np jesli ktos sprzeda Panu przeterminowana zywnosc z mala karteczka ze
    regulamin jest w sklepie na zapleczu.. a tam ze je to anna wlasna
    odpowiedzialnosc....

    Bedzie Panu wazal, ze wszystko w porzadku ?

    > A szkoda.

    Nie.. Nie szkoda..
    Nie wszystcy sa tacy genialni jak Pan,
    nawet wiele osob nie sa tak inteligenne
    jak znacznie glupszy
    od Pana nizej podpisany

    I oni TEZ maja prawo do zycia i przegladania internetu

    I zaden zlodziej bandyta nie powinien na nich zastawiac pulapek
    w stylu "kliknieciem w obrazek z wizerunkiem otwartych drzwi
    zgadzasz sie na zaplacenie 10 000 USD"

    > Unga-bunga - twoja brat musiecz nauczyć się myślec. Nauka czasem
    > kosztować, bunga...

    NIekazdy jest Tak madry jak Pan..
    Mniej inteligentni TEZ maja prawo do GODNEGO zycia.

    > To regulują konkretne przepisy. Cena za wykręcenie konkretnego numeru
    > też jest znana. A to, że ktoś pozwolił jakiemuś programowi na
    > samodzielne wykorzystanie modemu i wykręcenie numeru - to już nie wina
    > TPSA.

    WINA TPSA..
    Wina TPSA jest, ze udostepnia usluge o ktorej NIE JEST swiadomy
    uzytkownik.

    Uzytkownik ma prawo wierzyc, ze skoro skonfigurowano mu POLACZENIE do TPSA
    i NIC WIECEJ, to ma polaczenie z TPSA i NIC WIECEJ.
    Niem usi byc komputerowym geniuszem.

    > [ciach]

    > Żadna mi nie sformatuje. To, że ty jesteś niekompetentny nie oznacza, że
    > ja też.

    Zbyt pewny Pan siebie jest
    nawet jak ma takiego geniusza..

    > Żadnego nie napisałem.

    A wirus na TWOIM komputerze to tez "twoja wina",
    a dzury w systemie na TWOIM komputerze to tez twoja wina ?

    > Chybiona analogia.
    >
    > Myśl raczej w kategoriach seksu z nieznanymi partnerami bez żadnych
    > zabezpieczeń. Jak podłapiesz HIVa od jakiejś panienki, bo nie użyłeś
    > gumki, to kogo oskarżysz?

    A jak Ci lekarz podczas zabiegu usuwania zeba pod narkozza
    zgwalci zone to bedzie TWOJA WINA ?

    Boguslaw