eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Re: Demolka w sklepie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Demolka w sklepie.
    Date: Thu, 15 Dec 2005 21:17:50 +0000 (UTC)
    Organization: www.samotnik.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <dnsmhu$i1i$2@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnshsv$sv9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: auz33.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1134681470 18482 83.27.33.33 (15 Dec 2005 21:17:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Dec 2005 21:17:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349752
    [ ukryj nagłówki ]

    <m...@n...pl> napisal(a):
    >> Z moją zonką postanowiliśmy zrobic świąteczny prezent rodzicom i kupić
    >> coś z porcelany. Stoimy ogladamy, omawiamy i nagle ŁUBUDUUUU!!!! Klient
    >> zawadził prawdopodobnie o jakiś garnek i kilka sztuk z łoskotem spadło
    >> na ziemi. Szefowa sklepu na niego naskoczyła, że ma płacić za szkody.
    >> Klient najpierw się opierał ale stopniowo miękł. Nie znam zakończenia
    >> tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    >> czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    >> sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?
    >>
    >> Pozdrawiam
    > Można jakiś towar uszkodzony /wybrakowany/ ustawić tak w sklepie, by
    > klient go potrącił i zapłacił za stłuczony bubel. Bo jak udowodić
    > sprzedawcy, że to był pełnowartościowy towar.

    Będzie trudno. Natomiast można próbować udowodnić sprzedawcy, że
    zdarzenie nie było zawinione przez klienta. Tyle że jakoś nie widzę tego
    elementu braku winy w sytuacji, gdy klient strąca towar z półki,
    niezależnie od tego jak bardzo mu z tego powodu przykro. No
    chyba, że ktoś go na ten regał popchnął.

    > Wartościowa rzecz byłaby
    > dobrze chroniona.

    Dlaczego tak uważasz? W supermarketach (i nie tylko) stoi na półkach masa
    pełnowartościowych, niewybrakowanych produktów.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1