  • Data: 2005-05-10 23:28:15
    Temat: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:27tn123ihb66$.sugky7sskaex.dlg@40tude.net JanuszHr
    <h...@p...com> pisze:

    > A no to ,że skoro znasz prawo to chyba musisz wiedzieć ,że istnieje
    > zasadnicza róznica pomiędzy nieletnim ,który ukończył lat 13 a nieletnim
    > który nie ukończył lat 13. i tyle .
    Oczywiście. Na to właśnie chciałem Ci zwrócic uwagę, jak widać - być może
    niepotrzebnie.

    > Programy z dziećmi są, nawet filmy są bardzo często zreztą niedawno był
    > świetny film z przedszkoli ,gdzie dzieciaki opowiadały o swoich rodzicach
    > ,nawet w Gazeci Wyborczej przez cały rok publikowano zdjęcia
    > Nowonarodzonych Obywateli naszego miasta - ale to ma się ni jak do
    > problemu który został poruszony w pytaniu.
    Wcale nie nijak. No, tyle, że ja nie o tym pisałem.

    Mam 2 sugestie.
    1. Czy mógłbyś sprecyzować, o co Ci właściwie teraz chodzi?
    2. Zadaj sobie trud korekty swoich postów przed wysłaniem, bo liczba błędów
    skłania do podejrzeń o lekceważenie odbiorców, jeśli nie o coś znacznie
    gorszego.

    Jotte