  • Data: 2005-05-11 00:21:02
    Temat: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    JanuszHr wrote:

    > No nie wiem te dwie sprawy ,fotografowanie w kościele i fotografowanie
    > dzieci w szkole to chyba nie jest to samo.Oczywiście przeskadzaniwe w mszy

    Oczywiście, że nie to samo - inne światło z reguły jest...

    > i tym podobne sprawy wchodza tu w rachubę - zapewne komunia- a może na
    > wolnym powietrzu - to możan uzanć za miejsce publiczne .

    Nieistotne.

    > Moim zdaniem klasy w szkole nie możan traktować jako miejsca publicznego w
    > takim samym rozumieniu jak kościół.Mam poważne wątpliwości czy jakaś osoba

    No to co?

    > bez zgody rodzica może przyjść do szkoły i fotografować dzieci za zgodą
    > nauczyciela.Kościół jest dostępny dal każdego kto tam ma chęć wchodzić

    Na wejście - zgoda może być potrzebna. Na fotografowanie - już nie. Tak
    samo na dokładne przyglądanie się oraz robienie notatek nie jest
    konieczna osobna zgoda.

    > ,szkolna kalsa nie.Moje poważne atpliwości budzi cel tego
    > fotografowania,już z tego powodu ani nauczyciele ani ksiądz nie miła prawa
    > wyrażac zgody na fotografowanie,które dokonywano w celu publikowania
    > zdjęć.Ciekawy jestem co na to kuratorium

    Cel nie jest istotny. Fotografować można. Kropka

    PS: ponowna prośba - czy mógłbyś przestać 'bełkotać'? Piszesz tak
    flejowato, jakbyś był co najmniej pijany! Troszkę szacunku do innych!