  • Data: 2005-05-10 23:22:09
    Temat: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?
    Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 11 May 2005 00:54:48 +0200, na pl.soc.prawo, Jotte napisał(a):
    > Wątek przeczytałem. Zarówno dziecko z 3 klasy podstwówki jak i gimnazjalista
    > to osoby niepełnoletnie. Zresztą w TV spotyka się relacje również z
    > podstawówek i przedszkoli. Jak myślisz ile lat mają dzieci w przedszkolu?

    > Sam się zastanów. Co to ma do rzeczy?

    A no to ,że skoro znasz prawo to chyba musisz wiedzieć ,że istnieje
    zasadnicza róznica pomiędzy nieletnim ,który ukończył lat 13 a nieletnim
    który nie ukończył lat 13. i tyle .
    Programy z dziećmi są, nawet filmy są bardzo często zreztą niedawno był
    świetny film z przedszkoli ,gdzie dzieciaki opowiadały o swoich rodzicach
    ,nawet w Gazeci Wyborczej przez cały rok publikowano zdjęcia
    Nowonarodzonych Obywateli naszego miasta - ale to ma się ni jak do problemu
    który został poruszony w pytaniu.
    JanuszHr