  • Date: Tue, 10 May 2005 23:36:48 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?

    Dnia 10/05/2005 23:25, JanuszHr wrote :

    > Z tym możan fotografować to nie jest do końca tak .Nie prawdą jest ,że
    > wszystkim,zawsze i wszystko możan fotografować .Przyjdę do Ciebie do domu i
    > co możan fotografować. Nie myl "miejsc publicznych" z tymi miejscami które
    > w żaden sposób takimi miejscami nie są. Klasa szkolna nie jest miejscem
    > publicznym w tym rozumieniu.

    Nie ma przepisu zakazującego fotografowania w miejscach nie-publicznych.
    W szczególności, jeśli Cię bym wpuścił do mieszkania to nie mogę
    skutecznie zabronić Ci fotografowania -- mogę Cię za to skutecznie z
    mieszkania wyrzucić...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the