  • Data: 2005-05-10 22:54:48
    Temat: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:5b0jziobu1wk$.7gc1uzvrhqk1.dlg@40tude.net JanuszHr
    <h...@p...com> pisze:

    > no więc :
    > 1. przeczytaj dokładnie cały wątek to dowiesz się ,że chodzi o dzieci ze
    > szkoły podstawowej z III (3) klasy - a jak myślisz ile lat ma takie
    > dziecko ?
    Wątek przeczytałem. Zarówno dziecko z 3 klasy podstwówki jak i gimnazjalista
    to osoby niepełnoletnie. Zresztą w TV spotyka się relacje również z
    podstawówek i przedszkoli. Jak myślisz ile lat mają dzieci w przedszkolu?

    > 2. zastanów się ile lat mają uczniowie zdający maturę
    Sam się zastanów. Co to ma do rzeczy?

    ? a nawet ile lat mają
    > uczniowie kończący gimnazjum i porównaj to ze stosownymi przpisami kodeksu
    > cywilnego może wtedy będziesz miał w tej spwraie mniej wątpliwości.
    Konkrety może?

    > Skoro wspominasz Ustawę o ochronie danych osobowych to radzę Ci dokładniej
    > ją przestudiować
    Radzę Ci to samo. Ja ją znam dość dobrze.

    > Nie wspomnę ,że autor strony internetowej, ojca nazywa właścicielm dziecka
    To zbrodniarz. A jaki przepis prawny wg Ciebie tym naruszył?

    Jotte