  • Data: 2003-10-29 19:55:00
    Temat: Re: Czym sie rozni "lub" od "albo"???
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bnp3ba$i15$1@korweta.task.gda.pl...

    > Strona podparła się orzeczeniem SN, na co ów sędzia w formie ustnego
    > komentarza oświadczył, że orzeczenia SN ma w d...

    Jak wiadomo sądziowe są rózni, często słabi. Jednak wtym wypadku sąd miał w
    pewnym sensie racji - nie jest on w żaden sposób związany orzeczeniem SN.
    Według mnie jest to niekorzystna sytuacja i po częsci fikcyjna, bo zazwyczaj
    jednak sądy trzymają się lini orzeczniczej SN, ale jednak ciąle formalnie
    nie mają one mocy prawotórczej.

    Depi.