  • Data: 2003-10-29 19:52:46
    Temat: Re: Czym sie rozni "lub" od "albo"???
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
    news:3FA00E86.9050907@Xop.plX...
> [...]

    [cut]

    > Możesz jeszcze raz? Bo nic nie zrozumiałem.

    No i nie dziwne, bo to była jedyna _naprawde durna_ odpowiedz w całym wątku.

    Jest coś niesamowitego w tym, że durnie i chamy dokunują tak często
    projekcji własnych osobowości na innych.

    Zresztą czego możan oczekiwac po kimś, kto podpisuje się trzema
    pytajnikami...?

    Depi.

    PS. Co do meritum, to należałoby uścislić, czy chodzi tu faktycznie o język
    prawniczy, czy o język prawny. Dla mnie te wywody powyżej, choć oczywiście
    poprawne, bardziej pasowały do języka prawnego. Prawniczy już nie trzyma się
    tak sztywno reguł wywodzących się z logiki formalnej.