  • Data: 2009-07-07 15:19:24
    Temat: Re: Czy za długi można iść siedzieć
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

> [...]
    > karte z limitem. Na podstawie obrotow na koncie (prawdziwych). Nie skladal
    > wniosku o ta karte tylko przyszlo, ze bank przyznal. Oskarzony korzystal z
    > karty i konta przez okres 2,5 roku a z w koncu nie splacil kredytu (debetu).
    >
    > 26 czerwca 2007 roku (V Ko1491/07) sad zarzadza wykonanie kary (na pare dni
    > przed uplywem 6 miesiecy od zakonczenia okresu proby) z powodu razacego
    > naruszenia porzadku prawnego poprzez nie naprawienie szkody wobec banku.
    > Najciekawsze jest to, ze bank zwolnil skazanego z obowiazku naprawienia

    W takiej sytuacji sprawa karna, zamiast zwykłej egzekucji komorniczej?
    Tych sędziów kompletnie tam posrało? Oni są tak aż tak niekompetentni
    czy aż tak skorumpowani?

    Ech, stara Pawlakowa miała rację ;-/

    > to tyle. Wystarczy, ze masz niesplacony dlug i mozesz isc siedziec. Taka
    > jest praktyka.
    >
    > A co do teorii to ja zawsze twierdzilem, ze mam stycznosc z praktyka a nie
    > teoria.

    Cóż, jak tak dalej pójdzie to w praktyce sędziowie zaczną obrywać
    granatami znikąd, bo ludzka cierpliwość ma jednak pewne granice.