  • Data: 2009-07-06 15:41:38
    Temat: Re: Czy za długi można iść siedzieć
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poproszę.

    VK 944/02

    > Musiało być coś więcej, np. celowo zafałszowana zdolność kredytowa.

    znam skazanego. Wiem, ze nie bylo drugiego dna. Skazany dostal od banku
    karte z limitem. Na podstawie obrotow na koncie (prawdziwych). Nie skladal
    wniosku o ta karte tylko przyszlo, ze bank przyznal. Oskarzony korzystal z
    karty i konta przez okres 2,5 roku a z w koncu nie splacil kredytu (debetu).

    26 czerwca 2007 roku (V Ko1491/07) sad zarzadza wykonanie kary (na pare dni
    przed uplywem 6 miesiecy od zakonczenia okresu proby) z powodu razacego
    naruszenia porzadku prawnego poprzez nie naprawienie szkody wobec banku.
    Najciekawsze jest to, ze bank zwolnil skazanego z obowiazku naprawienia
    szkody o czym sad powiadomil na pismie.

    to tyle. Wystarczy, ze masz niesplacony dlug i mozesz isc siedziec. Taka
    jest praktyka.

    A co do teorii to ja zawsze twierdzilem, ze mam stycznosc z praktyka a nie
    teoria.

    Icek