  • Data: 2008-07-06 18:05:23
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne [OT]
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwiedzam kraj, to poza centrami są głównie ruiny dawnej świetności. Na
    > wsi, skąd pochodzi moja żona było kinoteatr, duży sklep przemysłowy...
    > Teraz jest kilka spożywczaków z piwem i ruiny.

    Jeśli ruiny, to była to świetność za m.in. Twoje pieniądze - pora to
    sobie uzmysłowić. Gdyby ta świetność nie musiała być dotowana, to by
    trwała do dzisiaj. I w związku z tym, ja pierdolę taką świetność - wolę
    ruiny i więcej pieniędzy zostających w mojej własnej kieszeni.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com