  • Data: 2008-07-06 18:12:22
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A najgorsi to ci renciści z 1-szą grupą. Że to, cholera, nie wymrze.

    Ich to akurat rozumiem - nie mam nic przeciwko wypłacaniu rent, jedynym
    warunkiem powinna być bardzo dokładna weryfikacja, czy delikwent
    *naprawdę* nie może wykonywać *żadnej* pracy. I jeśli nie może, to nie
    widzę problemu.

    > A jak nie potrafi?

    W ogólności, aby nie komplikować: jeśli są racjonalne powody, to każda
    taka osoba powinna oczywiście być jakoś wspomagana, natomiast jeśli
    jedynym powodem jest zwykła niezaradność życiowa, to niech zdycha. Z
    jakiej racji ja mam kogoś takiego dotować?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com