  • Data: 2008-07-06 17:02:32
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: "tg" <...@...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte w news:g4qhnc$e4e$1@news.dialog.net.pl napisal:
    > Myślę, zwyrodnialcu, że odpowiesz kiedyś za te słowa, i to strasznie.

    moze poprzednia opinia byla przesadzona, ale moim zdaniem wszystkie
    opcje ze stalymi zapomogami sa z gruntu zle

    to osoba ktora z pewnych wzgledow nie moze sie utrzymac powinna zabiegac
    o to zeby jakas pomoc uzyskac

    inaczej prowadzi to do blyskawicznej degeneracji i ciaglego oraz zaplanowanego
    zycia na koszt innych (to akurat z obserwacji, mialem nieprzyjemnosc pracowac
    dluzszy czas w kontakcie z takim 'srodowiskiem')

    nie uwazam ze powinno sie to odbywac na zasadzie chcesz pieniadze to pros, ale
    powinno byc to tak proste jak np. "chcesz byc bezrobotnym" w znaczeniu pobierac
    zasilek to zglos sie o 8 rano tam i tam i wez sie za sprzatanie ulicy przez
    8h...

    jezeli ci to nie pasuje to nie jestes bezrobotnym tylko leniem i tyle

    jezeli nie mozesz bo zdrowie ci nie pozwala, renta wystarczajaca na
    podstawowe potrzeby i pomoc w znalezieniu czegos czym mozesz dorobic

    jezeli musisz zajmowac sie dzieckiem, owszem jak najbardziej, ale jezeli
    nie wiesz gdzie ono jest i jedzie w szkole na samych 'palach' to najwyrazniej
    musisz sie doedukowac w tym kierunku czy cos...

    bo odebrac kase z zapomogi, rodzinnego, i isc na wodke to nie sztuka