eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wybory 10 maja odbędą się choć w jednej komisji wyborczej? ;-) › Re: Czy wybory 10 maja odbędą się choć w jednej komisji wyborczej? ;-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wybory 10 maja odbędą się choć w jednej komisji wyborczej? ;-)
    Date: Sat, 09 May 2020 14:23:01 +0200 (CEST)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > JA to rozumiem. Ale nie byłyby to wybory i dały możliwość pozamykania
    > autorów pomysłu za próbę działania jako funkcjonariuszy publicznych. Cel
    > szczytny, ale wykonanie takie sobie. Zalecam ostrożność :-)

    A czy ja się spodziewam "buntu" więcej niż 2:3 komisyjek? Nie :-)
    Przy takim "bunciku" drakońskie _prawomocne_ wyroki za "bunt
    funkcjonariuszy publicznych" są mało prawdopodobne. "Ciąganie latami po
    sądach" (przynajmniej do końca kadencji PiS) jest całkiem prawdopodobne,
    tak jak i różne+ wyroki w różnych instancjach (po różnej ilości lat).

    Mówiąc brutalnie wprost: mało _rozsądnych_ ludzi się na coś takiego
    zdecyduje ale komisji ci u nas wystarczający dostatek (chyba).

    --
    A. Filip