eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wybory 10 maja odbędą się choć w jednej komisji wyborczej? ;-) › Re: Czy wybory 10 maja odbędą się choć w jednej komisji wyborczej? ;-)
  • Data: 2020-05-09 15:53:59
    Temat: Re: Czy wybory 10 maja odbędą się choć w jednej komisji wyborczej? ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2020 o 14:23, A. Filip pisze:

    > A czy ja się spodziewam "buntu" więcej niż 2:3 komisyjek? Nie :-)
    > Przy takim "bunciku" drakońskie _prawomocne_ wyroki za "bunt
    > funkcjonariuszy publicznych" są mało prawdopodobne. "Ciąganie latami po
    > sądach" (przynajmniej do końca kadencji PiS) jest całkiem prawdopodobne,
    > tak jak i różne+ wyroki w różnych instancjach (po różnej ilości lat).
    >
    > Mówiąc brutalnie wprost: mało _rozsądnych_ ludzi się na coś takiego
    > zdecyduje ale komisji ci u nas wystarczający dostatek (chyba).

    Jakby ów bunt był większy, to by można mówić o wyborach. Ale jak 2~3
    komisje zaczną udawać komisje, no to po prostu każdy z członków dostanie
    zarzut, a i nie wykluczone, że prawomocny wyrok.

    Rozumiem szczytny cel, ale zalecałbym ostrożność przy jego realizacji
    zabronionym prawem sposobami.

    --
    Robert Tomasik