eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy tylko w Polsce -jedna firma nie płaci swoich rachunków a drugiej każą płacić ? › Re: Czy tylko w Polsce -jedna firma nie płaci swoich rachunków a drugiej każą płacić ?
  • Data: 2004-10-06 13:21:02
    Temat: Re: Czy tylko w Polsce -jedna firma nie płaci swoich rachunków a drugiej każą płacić ?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi  o to  że  są  dwie strony w sporze  a
    > płacić  postanawiają  firmie  trzeciej ,
    > nie  mającej nic  współnego.

    Pewnie Sędzia nie zajrzała do akt. Ja mam kopię takiego fajnego postanowienia
    sądu (wprawdzie gospodarczego, ale zawsze to sąd), gdzie sędzia zażądała od
    kilku osób ksera dowodów osobistych z numerem PESEL. Problem był w tym, że
    wszystkie te osoby to Japończycy, co jeszcze dodatkowo wynikało z samej sprawy.

    Poproś o uzasadnienie i apeluj.

    Pozdrawiam

    Czapla