    Date: Wed, 20 Apr 2011 10:26:26 +0200
    From: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to nie przesada?

    On 2011-04-20 10:11, Krzysztof Jodłowski wrote:
    > No i które punkty tak Cię zirytowały?
    > Nic niezwykłego jak na razie.

    Które? Już Ci wyszczególniam punkty:
    1. a,b,c; 2. data? po co? 3.; 4.; 5.; 6. po co dokładny adres?;
    13. informacje o dzieciach; 14.; 15. po co tyle szczegółów,
    nie wystarczy info, że stosunek uregulowany; 16. !; 21. ?; 22.
    Jak dla mnie są to dane zupełnie nieistotne i na tym etapie
    zbędne dla celów rekrutacyjnych!

    Z drugiej strony mam komuś zupełnie obcemu przekazać wszystkie
    dane o swojej osobie nie wiedząc zupełnie co potencjalny pracodawca
    z nimi zrobi - skąd wiem, że tak istotnych i szczegółowych danych
    nie sprzeda komuś dalej i zwyczajnie w ten sposób nie zbiera ich
    żeby na tym zarobić? A co bardziej paradoksalne, ja nie dowiem się
    nawet jakie pieniądze mogą mi zaproponować póki nie przejdę iluś tam
    etapów rekrutacji, być może będącej dla mnie strata czasu właśnie
    z tych finansowych względów...

    Delikatnie mówiąc, w dupach się poprzewracało tym pracodawcom!

    pozdrawiam,
    gordon