eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna finansów firmy -prokuratura mówi - nie winny!!!Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna finansów firmy -prokuratura mówi - nie winny!!!
    From: "p." <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna finansów
    firmy -prokuratura mówi - nie winny!!!
    Date: Thu, 19 Jul 2007 14:12:01 +0200

    news:f7njpt$lb3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > art. 55 kks.

    Tylko że jest mały problem, dzisiaj nawet rozmawiałem w tej sprawie z US.
    Firmanctwo jest wtedy, kiedy ma miejsce jakieś uszczuplenie podatkowe.
    Jezeli jest tak jak w moim przypadku (opisanym w innym poscie), czyli mamy
    osobę z załozenia "niewypłacalną" i drugą osobę nieoficjalnie zarządzającą
    firmą
    to nie jest to firmanctwo w rozumieniu art. 93 § 1 u.k.s. i art. 55 § 1
    k.k.s
    W przypadku opisanym przez komo303 jest jeszcze pełnomocnictwo, wiec
    o firmanctwie nie moze być mowy.

    Może ktoś ma pomysł jaki bat na niewypłacalnego dłużnika słupa ?
    Na razie mogę złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    przestepstwa wyłudzenia. Wiem że u komornika jest
    kilkanascie innych wniosków egzekucyjnych, stąd wniosek że mogły
    być zaciagane zobowiązania ze swiadomoscią braku mozliwosci ich spłaty.
    Pytanie jednak jak dobrać się do mocodawcy, bo słup jak pisałem
    jest niewypłacalny.
    pozdrawiam
    p.