  • Data: 2007-07-20 05:50:31
    Temat: Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna
    Od: "Monika Kowalik" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na końcu postanowienia o umorzeniu jest pouczenie. Skorzystaj z niego i się
    > zażal.

    Tak jak pisałam - zażalenie złożyłam w biurze podawczym prokuratury. Czekam na
    efekt.

    Jeśli zamiast studenta biznes prowadzili rodzice, to samo w sobie
    > stanowi to przestępstwo firmanctwa. A przy okazji oszustwa, bo oszukano Was
    > co do osoby, która ten biznes prowadzi. Przecież, gdybyście wiedzieli, że
    > właściciel firmy nie wie w ogóle o tym, że ja prowadzi, to pewnie byście
    > nie dawali mu 1.000 zł.

    Nie wspomniałam, że on NIE WIEDZIAŁ o tym, że prowadzi firmę. W uzasadnieniu
    asesor napisał, że gość nie wiedział jaki jest stan finansowy firmy (że ma
    zobowiązania finansowe wobec klientów), ponieważ rozpoczął studia poza
    miejscem zamieszkania, a do prowadzenia firmy upoważnił rodziców...
    Strasznie mnie dziwi taka argumentacja, bo przecież są jeszcze wakacje,
    weekand (nie wiem też jak bardzo daleko studiuje ;-) ). Poza tym (moim
    zadniem) skoro ktoś wziął na siebie obowiązek prowadzenia firmy to chyba to na
    nim ciąży odpowiedzialność za zaniedbania w tej firmie. Zawsze przecież można
    rozwiązać działalność lub ją zawiesić...