  • Data: 2007-07-20 06:59:16
    Temat: Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika Kowalik" <k...@N...gazeta.pl> napisał

    > Mam jeszcze pytanie co do postępowania nakazowego

    W tym przypadku nie nakazowe a upominawcze.

    > czy kwit jakim jest rachunek o przyjęciu zaliczki,

    A'propos. Jeśli ten przedsiębiorca jest vatowcem to od pobranych
    zaliczek powinien odprowadzić vat. Ciekawe czy to zrobił...

    > Czy jest sens startować z takimi dokumentami?

    Sporo tego, powinno wystarczyć.

    > Czy powinnam wziąć adwokata czy też przy pomocy internetu i własnej
    > chęci rozwiązania powyższego problemu jestem w stanie złożyć pozew
    > z dużą szansą na pozytywny dla mnie wynik postępowania?

    Pozew piszesz na formularzu - do pobrania w sądzie lub ze strony
    www.ms.gov.pl Jest raczej prosty więc dasz radę bez adwokata.