  • Data: 2007-07-20 07:09:37
    Temat: na marginesie - pełnomocnictwo do postępowania nakazowego
    Od: "Monika Kowalik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie dzięki za podpowiedzi...
    Korzystając z okazji jeszcze podpytam uprzejmych prawników (lub prawie prawników):

    - czy mój mąż może złożyć pełnomocnictwo (chce żebym załatwiła wszystkie
    formalności) w postępowaniu nakazowym.
    - czy takie pełnomocnictwo ma jakieś standardowe druki
    - czy trzeba je potwierdzić notarialnie
    - czy mogę je złożyć ja czy też mąż musi to zrobić osobiście

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc - zyskałam troszkę energi dzięki tym
    podpowiedziom, wydaję się, że jest cień szansy

    i jeszcze:
    gdyby wynik postępowania był dla mnie pozytywny to
    czy muszę brać komornika (od kwoty 1000 zł to coś ok. 200 zł zapewne)
    - czy mogę wnioskować w zasądzenie kosztów postępowania pozwanemu - łącznie z
    komornikiem?