  • Data: 2007-09-15 18:10:44
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> writes:

    > dokładnie
    >
    > normalni przestępcy boją się nie kary tylko sprawności systemu
    > scigania.

    A dlaczego nie *kombinacji* obydwu? :-)

    Wykrywalność 99% to można osiągnąć tylko w małej mieścince na końcu
    świata. Możesz mam zacytować statystyki wykrywalności w wzorcowych dla
    ciebie krajów demokratycznych przynajmniej średniej wielkości.

    > psychopaci zaś niczego się nie boją bo są chorzy psychicznie.

    Czy pomiędzy człowiekiem normalnym a psychopatą nie ma jakichkolwiek
    stanów "pośrednich"?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Mam dwa wyjścia - uznać, że Polską rządziła banda idiotów i