  • Data: 2007-09-16 19:31:22
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Michał Kordulewski <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > To podstawa nauk politycznych. Ja jestem ten rocznik, co to przymusowo
    > przerabiał nawet na uczelni technicznej. Teraz już tego podobno nie ma -
    > a szkoda.

    Wybacz, ale tym bardziej będę Twoje wcześniejsze zdanie podważał. Akurat
    wielu systemom politycznym i doraźnym układom polityczno-społecznym
    zależy na naukowym usankcjonowaniu status quo.

    S1,index.html

    > Bzdury.

    Wybacz, ale moim zdaniem bzdurą jest nazwanie tego "bzdurą".

    > Budżet jakoś trzeba zamknąć.

    Są dwie strony - wpływy ale i wydatki. Czasami przeraża mnie, że w
    Polsce rządzą ludzie, który nie mieli wiele wspólnego z podstawami
    ekonomii czy zarządzania. Nawet w wymiarze mikro - prywatnej,
    jednoosobowej dg.

    > Kwestia podatków, to tylko kwestia
    > tego, w jaki sposób podzielimy koszty budżetu. Jeśli wprowadzimy ulgę
    > dla dzieci, to po prostu jest to samo, co wprowadzenie podatku od ich
    > nieposiadania.

    Pozostaje alternatywa, którą wielu stara się usilnie nie dostrzegać:
    cięcie wydatków i nie mydlenie oczu skomplikowanym systemem fiskalnym. O
    tym jest we wskazanym artykule.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski