  • Data: 2007-09-17 08:14:53
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.09.2007, o godzinie 21.12.35, na pl.soc.prawo, Maciek napisał(a):

    > Owszem, nikt ci nic nie zrobi, nawet jak najgorsze inwektywy napiszesz, ale
    > też nikt tego nie przeczyta, komisję wyborczą interesuje tylko głos na jaką
    > partię (czy kandydata do sentatu) oddałeś. Nie czytają wypocin, bo nie mają
    > na to czasu.

    Czytają wszystkie wypociny. Liczenie głosów to męcząca praca, a tego typu
    dopiski zawsze rozbawiają liczących.
    Ja się zastanawiam, czy nie namówić członków komisji do spisania takich
    dopisków - podejrzewam, że w tych wyborach może ich być więcej niż zwykle.
    Muszę się tylko wywiedzieć, czy powieszenie dodatkowej kartki ze spisem
    takich dopisków byłoby możliwe.

    > Oddasz głos nieważny i w ten sposób przyczynisz się zapewne do
    > zwycięstwa partii, która ma najbardziej fanatyczny elektorat.

    Ale to lepsze niż w ogóle nie iść do wyborów.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*