    From: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Wed, 12 Jun 2002 17:17:53 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@pi222.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

    >. Bo odwracajac sytuacje - dlaczego to policjanci musza miec
    > mordercze sklonnosci? A moze to tych dwoch takie mialo? Jestes w stanie
    > to udowodnic / obalic?

    zdecydowanie mylisz mnie z kimś innym;
    nie sugerowałem policjantom takich skłonności,
    lecz pobicie& przekroczenie uprawnień, kt. było ujęte
    w akcie oskarżenia/wyroku; mówią po ludzku -
    _niepotrzebna_ przemoc;
    zajrzyj do moich postów.

    > szwankowała mu zręczność; .

    > Spoboj sie sklepac z pijanym dresem.

    terminu " dres " wtedy jeszcze nie było,
    ale człowiek ten, choć młody, miał już barwną historię-
    m. in. kilka miesięcy poprzedzających opisywane
    zdarzenie spędził w areszcie śledczym, gdzie
    trafił po rozbóju z użyciem niebezpiecznego narzędzia;
    miałem dużo szczęścia, że gość był tak pijany,
    choć może trzeźwy by na mnie nie napadł;

    ;

    > - wlacz na chwile logike -

    dlaczego próbujesz mnie obrazić?

    > przyjechales na interwencje, Twoj kolega dostaje w pape, lapiesz
    > jednego, obezwladniasz, ten sie caly czas szarpie, mocniej go
    > przyciskasz, ten sie mocniej szarpie az w koncu przestaje. Wpadlbys na
    > to, ze gosciu sie udusil?

    rozumiem mechanizm takich reakcji, sam - być może- bym tak postąpił
    i .....zostałbym skazany .
    Tu sąd wysłuchał biegłych, świadków itp. i zadecydował:
    długotrwały i niepotrzebny (delikwent nie dawał znaku życia)
    ucisk na klatkę piersiową.
    Jeśli sąd się pomylił, można to jeszcze naprawić;
    decyzja należy do oskarżonych.
    .

    g.

    EOT