  • Data: 2017-01-31 21:32:36
    Temat: Re: Czy szeregowiec to zabudowa wielorodzinna?
    Od: marsel <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upraszczając, jak masz oddzielne wejścia do domu do co najwyżej 2
    > mieszkań to jednorodzinny, nawet jak wiele połączonych w szeregu.
    > Wszystko inne jest wielorodzinne.

    Możesz jeszcze bardziej uprościć? Przeglądam różne przepisy i wszędzie
    jest mowa o budynku, a nie o domu. Bliźniak czy szeregowiec, to jakby
    nie patrzeć jednak jeden budynek, lecz nadal nie bardzo wiem czy
    wielorodzinny?

    > http://www.budownictwo.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/z
    abudowa-wielorodzinna-to-kazdy-budynek-mieszkalny-in
    ny-niz-budynek-mieszkalny-jednorodzinny

    Czy ostatni akapit, może służyć jako jakakolwiek podstawa do sposobu
    rozliczenia podatku w urzędzie miasta?
    "Skoro w budynku wydzielono więcej niż 2 lokale mieszkalne (w treści
    zadanego pytania mowa jest o 4,5,7 samodzielnych lokalach w ramach
    jednej "szeregówki"), to z formalnego punktu widzenia uznać należy, że
    zabudowa, o której mowa w treści zadanego pytania stanowi zabudowę
    wielorodzinną w rozumieniu przepisów pr. bud."