eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie) › Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
  • Data: 2024-07-15 17:49:59
    Temat: Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Jul 2024 17:30:01 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Dziś płaciłem1 1 zł za ksero. Zapytałem czy mam poszukać gotówki.
    > Nie było problemu i zapłaciłem kartą.

    Byc może sprzedawca nieświadomy, albo ma dobrą umowę. Albo nie chce mu
    się "kasy" prowadzić.

    Bo tu np
    https://www.ing.pl/lp/terminal#oplaty=1

    0,59%+10 gr od polskich kart
    1,95%+10 gr od zagranicznych kart

    0,30%+5 gr od blika.

    10gr to niedużo, ale to juz nie 1 zl, tylko 90gr.

    I tak oto prowizja % rośnie ...

    J.