eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
  • Data: 2024-07-16 15:21:42
    Temat: Re: Czy sprzedawcom tak wolno ? (płatność kartą vs płatność gotówką - różnica w cenie)
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > -przelew na telefon blik ... no to może i jest rozwiązanie.

    Widziałem nie raz, choć mam wątpliwości dotyczące prywatności. Jak robię
    komuś przelew na telefon, to on widzi mój numer telefonu, ale też imię,
    nazwisko, adres, więc potencjalnie te dane mogą wyciec. Nie wiem co może
    zobaczyć akceptant, gdy płacę u niego kartą (czy dostaje wyciąg z
    transakcji a jeśli tak, to jak szczegółowy). Na karcie zapisane jest
    (również elektronicznie) jedynie imię i nazwisko.

    To jest wg mnie taka szara strefa -- albo tylko gotówka, albo blik na
    telefon, bo klienci nie noszą gotówki, a im się nie opłaca umowa na
    terminal (bo np. sprzedają lody na evencie i za dwa dni już ich tam nie
    będzie, a następny event za pół roku).

    --
    Do baru wchodzi facet i pokazując na spitego do nieprzytomności faceta, mówi:
    - Dla mnie to samo.