eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni? › Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
  • Data: 2006-10-15 01:01:50
    Temat: Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wrote in message
    news:egrqaj$1t8$1@news.interia.pl...
    witek napisał(a):

    > To u mnie w bloku zawory są w piwnicy. Na piony.
    > Nawet pogotowie SPEC nic nie zrobi przed spuszczeniem wody (w piwnicy) w
    > pionie.

    U mnie w bloku każdy ma indywidualne odejścia od pionu z zaworem i
    miernikiem (nie podzielnikiem) ciepła i zawory zwrotne na rurach
    odpływowych przy kaloryferze, więc jak masz ochotę to sobie możesz kaloryfer
    postawić na każdej ścianie, dowolnej długosci jak masz na to ochotę.
    Miernik mierzy szybkość przepływu i różnicę temperatur i podaje ci zużycie
    ciepła w GJ, więc i tak zapłacisz i tak.

    To, że ktoś majstrował przy grzejnikach widać tylko i wyłącznie w zbiorniku
    wyrównawczym, bo trochę wody ubędzie i trzeba dolać.