  • Data: 2010-04-19 13:01:58
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Massai" napisał:

    > Nie kumam tego oddawania.
    > Mamy wspólne konto, na które wpływają wszystkie wypłaty. Trzeba coś
    > kupić, zapłacić, to się bierze i tyle. A kto bierze - nie ma znaczenia.
    > Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.

    na prawie się wypowiadasz a podstaw ekonomi nie czaisz?:O)
    niezależnie od ilości kont ktoś dochodem na nich misi zażądzać, a chyba
    oczywiste że robi to ten kto ten dochód generuje a nie teściowa, stad
    oddzielne konta to normalność, no chyba że u was w rodzinie to macie
    wspulne, każdy wypłaca ile che i na co chce a w połowie miesiąca okazuje się
    że skarbonka jest pusta?:O)

    p.s. odnośnie tych teoretykuf co się zwą praktykami, to kidyś w rozmowie ze
    znajomymi na temat podwiyżek, okazało się że jeden gość "głowa rodziny" nie
    ma pojęcia ile jego rodzina nawet miesięcznie na wyżywienie wydaje, kupa
    śmsiechu:O)