  • Data: 2010-04-19 13:01:56
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "szerszen" napisał:
    > a statystyki jakies znasz?
    > bo ja jakis czas temu czytalem czy ogladalem wywiad z sedzina sadu
    > rodzinnego i na pytanie dziennikarza, dlaczego w polsce jest tendencja, ze
    > to matka dostaje opieke nad dzieckiem, powiedziala cos takiego "ojcowie
    > praktycznie nie daja nam szansy na inne wyroki, w trakcie takich spraw
    > moze 2% ojcow wystepuje o opieke nad dzieckiem"
    > wiec jak sami widzisz nie do konca jest tak jak ci sie wydaje

    tak, dalej siej tą pełoską propagandę!:O)
    ojcowie w polsce nie mają praktycznie żadnych szans na opiekę nad dzieckiem,
    i napewno starających się o to jest znacznie więcej niż 2%:O)
    co tu się potem dziwić że taki ojciec wyjeżdża za granicę i zapomina o
    dziecku, skoro i tak zabrano/zabiorą mu wszelkie prawa do tego dziecka a
    nałożyli/nałożą same obowiązki, a w przypadku matki na odwrut:O(
    ale wszystko zgodnie z prafem:O)