  • Data: 2004-05-18 21:03:09
    Temat: Re: Czy przyslą decyzję ?
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spójż ze strony urzędników. Nie ma fizycznej mozliwości wystawić decyzji
    na
    > czas. Ale za to jest możliwość wypłacić zasiłki. Więc co lepiej zrobić? Wg
    > mnie i niektórych, którzy będą wypłacać wypłacą zasiłki a dopiero potem
    będą
    > drukowane i rozsyłane decyzje

    jeśli chodzi o zus to mogę zaręczyć że najpierw będzie decyzja a potem
    wypłata
    system obsługujący świadczenia w zus wymusza taką kolejność
    oczywiście zasłek należy się od miesiąca w którym złożono komplet dokumentów
    więc jeśli zus się spóźni z wydaniem decyzji to wypłaci za okres wstecznyale
    tylko od maja 2004