  • Data: 2010-04-21 14:53:37
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cenzus majątkowy jest dobry, a jeśli już kogoś faktycznie razi, że
    > inteligentny biedak o zdeklarowanych poglądach, nie może głosować, to
    > wystarczy wprowadzić jedynie opłatę za oddanie głosu. Głupie 10zł
    > spowoduje, że do urn nie pójdzie niezainteresowana większość.

    Bzdura, i taki Kulczyk czy inny da 20zl ale zaglosuj na niego:)
    Wowczas lepiej moze ustalic aukcjie kto da wiecej?

    > I wypadałoby jeszcze wykazać, że ludzie "inteligentni" dokonują lepszych
    > wyborów. A to nie takie oczywiste. Czasem proste rozwiązania są lepsze.
    > "Inteligent" na przykład bardzo by chciał zaplanować gospodarkę. Głupi
    > wie, że nie dałby sobie rady. Czyje zdanie jest zatem korzystniejsze dla
    > gospodarki?

    Najlepiej to nie glosowac na PO i PiS!:)))
    Te dwie partie rzadza praktycznie od lat 21! I jest coraz gorzej.
    A co najgorsze to wlasnie tak zwani "inteligeci" na nich glosuja sadzac, ze
    sie roznia.
    Wiekszosc "inteligencji" to negatywny elektorat, bo TV mowi tak o kaczynskim
    a tak o Tusku wiec ja nie lubie Kaczynskiego i glosuje na Tuska i wice
    wersa.
    To najgorszy typ wyborcy. Bo taki wyborca jest za przeproszeniem....
    Ja zapytam, ile ludzi zna programy swoich kandydatow? 5%?
    A co do terminu, to bardzo dobrze, ze w wakacje i frekwencja bedzie niska,
    im nizsza tym lepiej bo wowczas wladza bedzie slaba...
    Ja i tak nie ide bo nie mam na kogo glosowac, nie ma takiego kandydata i ja
    nawet nie wiedze by byl na ktorego warto oddac glos.
    Jak nie macie na kogo tez nie idzcie, bo oddajac niewazny glos zawsze
    glosujesz na zwyciezce!