  • Data: 2010-04-21 16:55:53
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Jesli na wybory pojdzie 80% ludzi i prezydent dostanie 51% glosow to
    > jest silny.
    > Jesli na wybory pojdzie 10% i prezydent dostanie 51% to jest slabiutki.

    Nadal nie widzę związku, ci prezydentowie mają taką samą władzę.
    Chyba, że mówisz o politykach pokroju Tuska, co nic nie zrobią bez
    sondażu. Jak ktoś jest mały, to już nic nie poradzę.

    > Bo nie ma poparcia w narodzie. ja wiem, ze w Polsce nikomu na ym nie
    > zalezy, bo wladza traktuje panstwo jak wlasne prywatne podworko ale
    > zawsze... moze sie znalesc ten trzeci co w nastepnych wyborach zabierze

    Dobry polityk ma realizować swoje poglądy, a nie podlizywać się
    tłumom na kolejną kadencję. Silnym prezydentem będzie ten, co zrobi to,
    co uważa za słuszne, choćby miał przez to nie być reelektowany.

    > te 70% ze soba. Dlatego tak bardzo apeluje sie w TV o iscie na wybory,
    > nie wazne na kogo zaglosujesz, nie wazne czy oddasz glos wazny czy nie,
    > wazne by prezydent byl wybrany przez 80% narodu a nie 10%!

    Nadal nie widzę związku. Papież jest wybierany w jeszcze mniejszym
    gronie, a katolicy mniej na niego narzekają, niż Polacy na prezydenta.

    --
    Liwiusz