  • Data: 2010-04-21 14:57:53
    Temat: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Bzdura, i taki Kulczyk czy inny da 20zl ale zaglosuj na niego:)
    > Wowczas lepiej moze ustalic aukcjie kto da wiecej?

    Kolejny mit ukazujący miałkość argumentów za powszechną demokracją.
    Kulczyk płaci za głos, powiadasz? A dlaczego teraz tego nie robi?

    > Najlepiej to nie glosowac na PO i PiS!:)))

    Racja. I na PSL i SLD też.

    > Te dwie partie rzadza praktycznie od lat 21! I jest coraz gorzej.

    Co jest dowodem na to, że wybory nic nie zmieniają. Przy czym ja
    naprawdę uważam, że jest coraz gorzej. Co z tego, że gospodarka się niby
    rozwija. Ona się rozwija *pomimo* tego, że jest ludziom coraz ciężej na
    ten chleb zarabiać. O idyllicznej wolności gospodarczej za Wilczka już
    nie wspomnę.

    > niska, im nizsza tym lepiej bo wowczas wladza bedzie slaba...

    Nie widzę korelacji.

    --
    Liwiusz