  • Data: 2010-02-01 22:41:11
    Temat: Re: Czy pracodawca może obciążyć kosztami naprawy?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-01 21:39, greg pisze:

    > o to właśnie chodzi, że nikt nie udowodni czy była to właściwa eksploatacja
    > czy też nie.
    A może pracodawca ma nagranie z monitoringu, jak pracownik "pali gumę",
    "kręci bączki" i skacze przez płot tym wózkiem widłowym? My tego nie
    wiemy, ty tego nie wiesz, więc pytanie tutaj nie było "czy uda się komuś
    udowodnić co było robione" tylko "jak było na prawdę".
    Bo jeśli faktycznie eksploatacja była normalna, a padło - to pech, ale
    pracodawcy.
    Pytanie tylko czy to normalny pracodawca, który wie że wszystko się
    czasem psuje, tylko sprawa losu że akurat to i teraz, i czy też
    pracownik jest normalny i użytkuje powierzony sprzęt normalnie...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173