    Date: Sat, 25 Jun 2022 15:55:09 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62b6993a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b704bb$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b70bcf$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?

    W dniu 25.06.2022 o 15:21, Shrek pisze:
    > A zakładasz to na jakiej podstawie?

    Co by Ci tu napisać, by Cię nie obrazić. A jak myślisz? Na jakiej
    podstawie bym to mógł wnioskować?

    > Wychodząc z niego na kilka minut... w zimę.

    Sądzisz, że wiosną, czy jesienią można dzieci zostawiać w samochodzie
    same szczególnie bardziej? A zima, czy lato jakoś mniej? Czy widziałeś
    gdzieś przepis "kto pozostawia dziecko w zimie"?

    > No właśnie nie bardzo. Nic nie wskazywało, żeby miała z tą śmiercią
    > cokolwiek wspólnego.

    OK! Jakaś inna koncepcja? Pocisk rakietowy trafił w ten samochód? A, nie
    wojny jeszcze nie było i samochód był cały iu nieuszkodzony. NIN-JA
    garotą zadział.

    > Ostatecznie było umorzenie.
    > Pomyliłeś się w każdym jednym punkcie.

    No i co z tego? Czy to oznacza, że należało ją na świadka przesłuchać?
    Zarzut, to zarzut. Po prostu czynność procesowa. W wypadku dziecka
    będącego ofiarą matka może odmówić składania zeznań. Wyjaśnień w sumie
    też, ale to przynajmniej zostaje w aktach sprawy.

    > Bzdura. Co najwyżej jakby postawiono jej zarzuty to trzeba by
    > przesłuchać jeszcze raz.

    Spróbuj samodzielnie znaleźć, czemu podejrzanego się nie przesłuchuje.
    Jak nie dasz rady, to Ci znajdę podstawę, ale to dość powszechna wiedza
    i powinieneś dać radę.

    --
    Robert Tomasik