  • Data: 2022-06-25 17:51:23
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co by Ci tu napisać, by Cię nie obrazić. A jak myślisz? Na jakiej
    > podstawie bym to mógł wnioskować?

    A dlaczego miałobyś mnie obrazić - na jakiej podstawie zakładasz, że to
    ona zabiła to dziecko?

    > Sądzisz, że wiosną, czy jesienią można dzieci zostawiać w samochodzie
    > same szczególnie bardziej?

    Możesz wyjaśnić jak konkretnie zabiła to dziecko?

    > A zima, czy lato jakoś mniej?

    Jeśli chodzi o "zabijanie przez pozostawienie w nagrzanym samochodzie"
    co uznałeś za mechanizm spowodowania śmierci to tak - zimą się mniej
    nagrzewa.

    > Czy widziałeś
    > gdzieś przepis "kto pozostawia dziecko w zimie"?

    NIe widziałem - dlatego się pytam jak twoim zdaniem konkretnie zabiła to
    dziecko, skoro jak sam twierdzisz na monitotingu widać, że nic się nie
    zadziało?

    > OK! Jakaś inna koncepcja?

    Tak, ale nie tego dotyczy pytanie. To ty twierdzisz, że okoliczności
    jasno wskazywały na matkę i trzeba było jej natychmiast postawić zarzuty
    - no to powiedz konkretnie jakie.

    PS - śmierć z przyczy naturalnych - to jest to o co pytałeś.

    > No i co z tego?

    Nic, poza tym że twoje argumenty są z dupy wzięte.

    > Czy to oznacza, że należało ją na świadka przesłuchać?

    Oczywiście.

    > Zarzut, to zarzut. Po prostu czynność procesowa. W wypadku dziecka
    > będącego ofiarą matka może odmówić składania zeznań. Wyjaśnień w sumie
    > też, ale to przynajmniej zostaje w aktach sprawy.

    A to spoko. Kulsonowi się pomyliło, mylił się w każdym jednym punkcie, w
    wyniku czego matka, której zmarło dziecko, zamiast pod opieką psychologa
    dostała zarzuty spowodowania śmierci swojego dziecka a kulson nie widzi
    w tym żadnego problemu. Nawet przeprosić nie wypada, bo przecież nic się
    nie stało. A może chociaż zmieniłeś zdanie u teraz już uważasz, że twój
    kolega źle zrobił, czy dalej uważasz że wszystko ok?

    Rozumiem, że jakby tobie postawić zarzuty zgwałcenia nieletnego to w
    sumie byś to z zdaowloniem przyjął bo w sumie to nawet dobrze bo możesz
    odmówić zeznań?

    > Spróbuj samodzielnie znaleźć, czemu podejrzanego się nie przesłuchuje.
    > Jak nie dasz rady, to Ci znajdę podstawę, ale to dość powszechna wiedza
    > i powinieneś dać radę.

    Skoro jak sam pisałeś, że podejrzany może odmówić zeznań, to wychodzi na
    to, że jednak można od niego próbować te zeznania pozyskać, więc jak
    sądzę chodzi o słowo "przesłuchuje".

    Ale my nie o tym, a o tym, że jakoby twoim zdaniem nie ma innej
    możlowości "pozyskania zeznań procesowo" od matki której zmarło dziecko,
    jak postawić jej zarzuty. No to wyjaśniej dlaczego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!