    Date: Sat, 25 Jun 2022 15:48:34 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?

    W dniu 25.06.2022 o 15:10, Shrek pisze:
    > Wszystkie obiekty które on fotografuje są "powszechnie" znane każdemu
    > kto by się nimi interesował.

    Nawet nie wiesz, jak mądrze napisałeś. Rzecz w tym, że przykładowo ja w
    mojej okolicy znam kilka obiektów "istotnych dla obronności kraju".
    Większość ludzi koło nich przechodzi obojętnie i nawet im do łba nie
    przyjdzie, że mają jakiekolwiek większe znaczenie. Są spokojnie do
    znalezienia na Google. Nawet POI ktoś tam postawił.

    Większość z nich nie posiada ochrony, którą mógłbyś sprowokować, toteż
    oszołom nie przyjeżdża do nich. Podejrzewam, że oszołomowi podsuwają
    lokalsi obiekty do oglądania. Oni mają przeważnie wiedzę, gdzie jest
    coś, co jest chronione. I sobie oglądają skutki swojej głupoty
    nieświadomi zagrożenia. Tu może być właśnie słabe ogniwo takiego kanału.

    Jestem zaangażowany w taką mapę UMP. Tam też był problem, że lokalsi
    wrzucali obiekty wojskowe. Pół biedy, jak to bunkier z czasów II Wojny
    Światowej, ale trafiały się różne "rodzynki" z którymi był problem. Bo
    jak "wytniesz", a użytkownik zacznie na publicznym forum się pieniaczyć,
    czemu jego niezwykle "cenny magazyn" wywaliłeś, to istnieje spora
    szansa, że GRU, czy inny podobny organ zacznie się tym interesować.

    --
    Robert Tomasik