    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja może ukarać ?
    Date: Mon, 27 Jun 2005 10:50:19 +0200

    Krzysiek napisał(a):

    > Tylko proszę nie piszcie bzdur typu porysuj, przebij, a tym bardziej "olej go"
    > bo jest to naprawdę problem dla grona niepełnosprawnych czy matek z wózkami.

    a czy ktokowliek rozmawial juz z tym gosciem?
    moze wystarczy mu uswiadomic ze jest bucem
    a jesli nie to jak juz ci powiedziano, telefon na policje lub straz
    miejska, to czasem naprawde jest skuteczne, jesli nie, to innym bardzo
    skutecznym sposobem sa kartki, na poczatek duza a4 z wyjasnionym
    problemem za wycieracka, najlepiej mokra lub w czasie deszczu, wtedy
    trudniej ja zdjac, jesli to nie pomoze, wtedy papier samo przylepny z ta
    sama informacja, naklejony oczywiscie na wysokosci oczu kierowcy

    osobiscie w ten sposob nauczylem parkowac goscia ktory notorycznie
    zajmowal dwa miejsca parkingowe, tylko on zrozumial przy karte a4 :)