  • Data: 2003-12-07 12:40:45
    Temat: Re: Czy po dopisaniu .........
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Dec 2003 12:37:48 +0100, Paperboy wrote:
    >Czy po dopisaniu sie do czyjejs dzialalnosci mozna otrzymywac pieniadze na
    >inne konto lub adres niz konto czy adres firmy.
    >czyli zeby kasa omijala ta firme. (chce dopisac sie do kumpla by nie placic
    >ZUS, on sie zgodzil, ale nie chce zeby kasa trafiala do mnie przez jego rence)

    Hm, ja sie moze myle, ale ZUS placi osoba nie firma.

    Jesli prowadzisz dzialalnosc, to ZUS musisz placic. No chyba ze
    masz prace na etacie. Ewentualnie niech firme zalozy
    zona, ojciec, wtedy chyba mozesz cos tam oficjalnie wykonywac bez zus.

    Wszystkie konta firmy chyba trzeba zglosic do US .. a nawet jesli nie,
    to wszelkie wplywy musi firma [czyli po dopisaniu wy obaj] ksiegowac.

    J.